Contact
U kunt ons altijd bereiken
ICS is 7 dagen per week, 24 uur per dag, telefonisch bereikbaar voor spoedeisende vragen. Een geruststellend idee als u bijvoorbeeld uw Card bent kwijtgeraakt. Voor minder urgente vragen staan wij u graag van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.30 uur te woord.
Veelgestelde vragen
Via onderstaande link vindt u een overzicht met antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Contact over uw aanvraag
- Fraude hulp
Vermoedt u dat er met uw kaart gefraudeerd wordt? Bel ons op: +31 (0)20 - 6 600 611
Heeft u een verdachte e-mail ontvangen? Mail dan naar: valse-email@icscards.nl
- Post- en bezoekadres
Postadres
International Card Services BV
Postbus 23225
1100 DS DiemenBezoekadres
International Card Services BV
Wisselwerking 58
1112 XS Diemen
- Card verloren of gestolen
Bent u uw Card verloren of is deze gestolen? Geef de vermissing dan zo spoedig mogelijk door aan de afdeling Verlies & Diefstal: +31 (0)20 - 6 600 611. Uw Card wordt dan onmiddellijk geblokkeerd. Deze afdeling is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar, ook vanuit het buitenland.
- Geld overmaken naar uw Card
Wilt u geld overmaken naar uw Card? Via Service & Contact en de ICS Creditcard app kunt u heel eenvoudig geld storten. Na het inloggen in Service & Contact kunt u via 'Overzicht' de betaling doen met iDEAL van uw bankrekening naar uw Card. Het geld is direct beschikbaar.
U kunt ook geld overmaken naar onderstaand rekeningnummer. Vermeld bij uw overschrijving als omschrijving altijd uw ICS-klantnummer.
- ABN AMRO: NL75 ABNA 0844 9970 56 (BIC: ABNANL2A)
Vanaf een buitenlandse bankrekening:
- IBAN: NL75 ABNA 0844 9970 56
- BIC: ABNANL2A
- Adres: ABN AMRO BANK NV
Postbus 283
1000 EA Amsterdam